Vision Board 2024 ☀️

6. januára 2024

 


Vysvetlenie, čo to vision board je a ako ju vytvoriť nájdete v podobnom článku z minulého roku: KLIK ☀️ 

Ide však o skvelú pripomienku novoročných cieľov, s ktorou fungujem už tretí rok a musím uznať, že má svoje výhody. Nie len, že nezabudnete na svoje ciele, ale keď ich vidíte, podvedome sa snažíte urobiť aspoň niečo, aby ste sa im priblížili. 

Tohtoročnú vision board som znova ladila do obľúbených farieb ružovej a modrej. Vďaka farebným obrázkom vždy získa jedinečný vzhľad. Zlaté ozdoby a kvety mi pripomínajú maličkosti, ktoré mám v živote rada. Citáty korepšondujú s mojím súčasným nastavením mysle a zobrazujú, čo je pre mňa aktuálne dôležité. 

Pre tento rok vision board obsahuje: 
☀️ ovocie a oblečenie na cvičenie, aby mi pripomínali zdravší životný štýl a celkový lepší pocit, keď cvičím pravidelne

☀️ karty a liečivé kamene, pretože aj tento rok chcem zamerať pozornosť na duchovný rozvoj a intuíciu

☀️ knihy, ktorých by som sa nevzdala za žiadnych okolností a cieľom na tento rok je prečítať 124 kníh

☀️ módu, pretože to, čo nosím je pre mňa teraz rovnako dôležité ako to, ako sa cítim. Myslím, že každý sa v peknom oblečení jednoducho cíti lepšie. Neznášam zimné oblečenie, ale nakúpila som si niekoľko kúskov, ktoré sa mi páčili, aby som aj v prvej polovici roka mohla (podľa seba) vyzerať dobre

☀️ všimla som si, že vision board je tento rok dosť materiálne založená, na kraji sú dokonca nákupné tašky od svetových značiek a súvisí s tým aj móda, ale nemyslím si, že je to zlé. Samozrejme, že materiálne bohatstvo pre mňa nie je zďaleka najdôležitejšie, ale hospodárenie s vlastnými financiami je pre mňa stále výzvou. Nevidím nič zlé na tom mať peniaze. Pre každého znamená finančné bohatstvo niečo iné. Pre mňa je to snaha ušetriť na veciach, ktoré naozaj nepotrebujem a dobre uvažovať nad tým, za čo dám peniaze, ktoré som si zarobila vlastným úsilým. 

☀️ zošity a diár, aby mi pripomínali, aká dôležitá je organizácia času a že je to základom úspechu. Zošity, aby som nezabudla ako milujem písanie, hoci naň mám menej času. Zrejme sa to ale nedá zabudnúť. Akákoľvek forma písania je pre mňa ako dýchanie. Neviem si bez toho predstaviť život.

☀️ kozmetiku, aby som si pripomenula značky, ktoré chcem vyskúšať. Asi dva roky dozadu som začala naozaj bdať na kvalitnejšiu kozmetiku, aspoň na make up a čistenie pleti, pretože som si naozaj všimla výsledky.

☀️ obrázok vľavo hore pripomína, že chcem aj v roku 2024 naďalej cestovať toľko, koľko sa bude dať. Svet nie len malé mesto a niekoľko obchodov. Svet je obrovský a ja z neho chcem vidieť čo najviac 🥰

Myslím, že je celkom očividné, že vision board neobsahuje žiadne ciele v oblasti vzťahov. Je to kvôli tomu, že si myslím, že ak sa mi podarí udržať si vzťah k sebe taký, ako mám teraz alebo ešte lepší, aj v ostatných oblastiach môjho života bude všetko v poriadku. Verím, že všetko sa odvíja od vzťahu voči sebe. Možno mi ďalšie ciele pribudnú počas roka, ale toto je niečo s čím som do 2024 išla. Najviac by som však chcela, aby bol tento rok rokom splnených snov 🎂🎉

Držím Vám palce, aby sa Vám podarilo všetko, čo tento rok plánujete a chcete dosiahnúť. 

Enjoy xxx, 
Bloom ♥︎

Zverejnenie komentára

© Kúsok slnka