April Sunshine Things :)

23. apríla 2024


Čo ma najviac potešilo v apríli? 

1. Plánovanie - apríl bol zatiaľ najviac organizovaný mesiac. Možno preto, že konečne opadla jarná únava, o ktorej som si myslela, že sa jej nikdy nezbavím. Pomohli pravidelné vitamíny a dostatok spánku aspoň raz za týždeň. Samozrejme, stále nie som majster v organizovaní svojho času, ale aspoň už nemám pocit, že mi všetko padá na hlavu. 


2. Autorka Ann Radcliffová - autorka gotickej fikcie, ktorá žila v 18. a 19. storočí v Anglicku. Často som o nej počula, ale nikdy sa mi nedostala do rúk žiadna jej kniha. Až kým som neprechádzala knihy, čo patria mojej mame z jej starej domácej knižnice, ktoré dlhé roky ležali na povale. Kniha s tajomnou obálkou obsahovala názov ,,Talian" a meno autorky je Ann Radcliffová! Všetky mamine knihy sú v perfektnom stave, takže si našli miesto v novej domácej knižnici a ja mám teraz o čítanie postarané. 


3. Zvládnutie sociálnej fóbie - nie som si celkom istá tým označením, ale rozhodne sa v mojom živote prejavilo niečo, čo sociálnu fóbiu veľmi pripomínalo. Bolo to veľmi nepríjemné, ale našťastie som si to uvedomila a začala na tom pracovať. O strachu zo sociálnych situácií hovorím viac v epizóde svojho Slnečného podcastu ☀︎


4. Zlepšená pleť - myslím, že sa mi ešte nestalo, že by som mala pleť v takom dobrom stave, že môžem používať iba korektor a nie make up. Asi to bude pravidelnou skincare a tým, že som konečne našla produkty, ktoré mi naozaj vyhovujú. Okrem obyčajnej Nivei používam peeling tej istej značky a pleťovú masku od Balea s AHA a BHA ovocnými kyselinami. Dokonca už niekoľko týždňov vynechávam svoj milovaný šípkový olej, ktorý mi vždy doslova zachráni pleť. Nie preto, že by som ho používať nechcela, no jednoducho na to nie je momentálne dôvod. Vždy sa snažím udržiavať svoju pleť, vlášť pred letom. Poznám chvíle, kedy von nevyjdem bez silnej vrstvy make upu, aby som si dodala trochu sebavedomia, ale v lete to nie je možné. Počas teplých dní je naozaj lepšie nechať pleť dýchať čo najviac je to možné a radšej priznať menšie nedokonalosti. 


5. Vzdelávanie - jasné, že sa celý život učíme. Tento mesiac som sa však slušne rozbehla s doplňujúcim vzdelávaním zameraným na rôzne oblasti psychológie, najmä diagnostiky. Pravidelne vyhľadávam školenia a vzdelávania. Cítim, ako moja duša túži po vedomostiach a tak kráčam životom s otvorenými očami a dávam šancu možnostiam, ktoré by som predtým zavrhla. 


6. Skvelí priatelia - nie len oni sú tu pre mňa, ale tento mesiac mi poskytol veľa situácií, kedy som aj ja mohla byť dobrou priateľkou im. Za to som veľmi vďačná. 


7. Spontánna vďačnosť - apríl priniesol aj množstvo vďačnosti. Často si zapaľujem sviečku a ďakujem vesmíru za všetko, čo mi prišlo do života. Aj za to zlé. Len vďaka tomu som teraz tým, kým som. 


V každej maličkosti sa dá nájsť vzácna dôležitá vec.


Enjoy xxx, 

Lia ♥︎

© Kúsok slnka