Aký bol rok 2023?

6. januára 2024

 


Tento obrázok je moja vision board na minulý rok. Podobný článok som už písala začiatkom roka, ale bol o plánoch na rok 2023. Tak si to dnes zhrnieme...

Toto boli moje plány, ktoré môžete vidieť na vision board a vedľa toho záver, čo sa mi naozaj podarilo: 

✷ prvý obrázok meditujúcej dámy pre mňa symbolizuje duchovný rozvoj, cvičenie a self care - toto sa mi v minulom roku podarilo, ale nie do takej miery, ako som plánovala. V každom prípade, v tomto ohľade sa cítim lepšie ako predtým. 


✷ vedľa je obrázok blogu, ktorý symbolizuje pravidelné blogové príspevky a sociálne siete - toto mi veľmi nevyšlo. Je pravda, že som sa istú dobu snažila, ale pravidelným prispievaním by som to nenazývala. Nevadí, nový rok môže priniesť zmenu aj v tomto smere ☺️

✷ knižnica a pas v dolnej časti zobrazujú moju túžbu cestovať a viac čítať - v roku 2023 som prečítala takmer 1OO kníh a navštívila 6 krajín. Myslím, že toto môžem považovať za splnené 🥰

✷ pridala som svoje obľúbené citáty a množstvo ozdôb, ktoré ale symbolizujú, že chcem hľadať radosť v maličkostiach a vytvoriť z nasledujúceho roka miesto, kde sa budem cítiť dobre. Množstvo ozdôb symbolizuje mnoho vecí, ktorým sa venujem a tak trochu aj zosobňuje aká som - toto sú veci, za ktoré som na seba hrdá. Za maličkosti, ktoré si dokážem všímať a snažím sa ich oceniť. Citáty pre mňa symbolizovali vnútornú silu a pravdou je, že celý minulý rok bol plný situácií, ktoré ma buď posilnili, alebo vyskúšali moju vnútornú silu a odhodlanie. Okrem toho si veľmi vážim sebahodnotu, ktorú som si vybudovala. 

✷ historické obrázky symbolizujú priateľstvá, užívanie si radosti a smiechu, historický podcast do ktorého som sa teraz pustila  a záujem o históriu ako takú - povedala by som, že priateľom som sa venovala dostatočne počas celého uplynulého roka. Svoj historický podcast som rozbehla celkom slušne, ale inak som sa histórií toľko nevenovala. Jedným z mojich predsavzatí na minulý rok bolo smiať sa tak, až sa rozplačem a skutočne sa to stalo. A nie len raz. 😁

✷ pastelové farby v pravom rohu symbolizujú, že by som sa chcela budúci rok venovať navrhovaniu odevov alebo kresleniu. A tiež je to obrázok, ktorý sa mi veľmi páčil a pripomína mi rozšírenie farieb v mojom šatníku - v tomto prípade som splnila len druhú časť a skutočne rozšírila šatník o kúsky, ktoré sa mi dlho páčili, ale nenašla som na ne odvahu. Pridala som sukne a kabáty, ktoré sa mi dlho páčili, ale stále nie som dokonale spokojná so svojím šatníkom. Odev som sa pokúsila navrhnúť, ale nepodarilo sa mi ho zrealizovať, no a kresleniu som sa nevenovala vôbec. Namiesto toho som viac písala. 

✷ posledné dva obrázky zobrazujú písanie a plánovanie času - rok sa skutočne niesol v znamení plánovania, aspoň ako sa dalo. Uvedomila som si, že mi plánovanie času naozaj uľahčuje prácu a myslím, že bez toho by som vysokú školu nikdy nedokončila. Napriek tomu som strávila leto bez zjavných plánov a žila prítomnou chvíľou. Ale to neberiem ako chybu, ale ako voľbu, ktorú som potrebovala. Písanie mi celkom išlo, ale nie oveľa viac ako predtým. Ešte to by som chcela zlepšiť v roku 2024. 

✷ v pravom rohu sú tiež farebné obrysy bankoviek, ktoré mi pripomínajú finančný rozpočet - treba povedať, že rozpočet sa zvýšil. Samozrejme, to súviselo s tým, že som začala pracovať a odrazu mala vlastné peniaze, s ktorými som mohla disponovať ako som chcela. Dopriala som si čas, aby som si nezakazovala kupovať čo chcem aspoň prvých pár týždňov, lebo som vedela, že ma to prejde potom, ako si na prácu a pocit vlastných zarobených peňazí zvyknem. V každom prípade, v tomto ohľade som takmer spokojná. 

Som rada, že som si takto mohla zhrnúť dôležité ciele z minulého roka. Môžem povedať, že to bol jeden z najúspešnejších rokov, aké som doteraz zažila. Udialo sa najviac zmien, ale vo výsledku ani jedna nebola negatívna. Čo však bolo pre mňa dôležité, dokázala som vytvoriť zo seba prioritu. Život za mňa nikto neprežije a vzťah so sebou je nesmierne dôležitý. Napokon, ľudia pre nás vždy budú zrkadlom, aby nám ukázali problémy vo vzťahu so sebou. Stačí dobre počúvať a všímať si vlastné reakcie, a dokážeme sa veľa naučiť. 

Enjoy xxx, 
Bloom ♥︎

Zverejnenie komentára

© Kúsok slnka