Čo očakávať od marca 2022?

1. marca 2022

 


Opäť som sa venovala kreatívnej činnosti a vytvorila nové pozadie na marec (ktoré je v plnej veľkosti, takže si ho môžete stiahnuť a nastaviť aj vy 😊). Pretože práve teraz je obzvlášť dôležité cítiť sa čo najlepšie vrámci možností a urobiť si radosť. 

Marec bol za iných okolností krásny jarný mesiac. A ja zbožňujem jar a vôňu prebúdzajúcej sa prírody. No momentálne to neviem oceniť. Svet je posledných pár dní oveľa nebezpečnejším miestom než predtým. A nie len profesori v škole zdôrazňujú význam duševného zdravia v momentálnej situácií, ale stále viac sa na sociálnych sieťach stretávam s osvetou zo strany ďalších psychológov. Paradoxne počas niekoľkých vĺn pandémie som podobnú zvýšenú aktivitu psychologických asociácií nezaznamenala, ale nikdy nie je neskoro...

Vraj je dôležité pomenovať svoje aktuálne pocity. A nech sú akékoľvek, treba ich prijať, pretože sú v poriadku. Žiaľ, z týždňa na týždeň sa svet stal miestom, v ktorom plač a smútok nie je niečo nezvyčajné, ale celkom bežné.  Moje vlastné pocity sa točia okolo úzkosti a strachu. Vždy som mala zvláštny strach z budúcnosti, ale teraz je aj opodstatnený.

Všimla som si napätie medzi ľuďmi, všade sa vznášajúci smútok. Viedlo to aj k prehodnoteniu mojej životnej filozofie. Prestala som sa ponáhlať a klásť na seba neskutočné nároky. Začala som si viac užívať každú sekundu dňa a hlavne sa snažím vyjadriť vďačnosť za každú maličkosť. 

Myslím si, že svet, aký sme ho poznali už nebude. 

A najhoršie je, že nikto z nás nevie, čo sa stane. Jediné, čo nám ostalo a čo všetci zúfalo potrebujeme je nádej. A presne to očakávam od marca. Nie prvé jarné kvety, slnečné lúče a inšpiráciu pre tvorenie. Tento rok stačí iba NÁDEJ ☮️

Enjoy xxx, 
Lia 🖤

Zverejnenie komentára

© Kúsok slnka